Bemutatkozás
Közel 25 éves szakmai munkám során mindvégig egyéni esetvezetéssel, esetkezeléssel foglalkoztam, miközben a szociális szférában, a gyermekvédelemben és az oktatás területén dolgoztam.
Családgondozóként kezdtem a pályámat. Ebben a munkakörben az emberi nehézségek széles tárháza és minden korosztály a látóterembe került. Eszközeim voltak többek között a mentálhigiénés támogatás nyújtása, a problémamegoldó modell alkalmazása, a kríziskezelés és a személyiségfejlesztés. A szociális szférában betöltött további pozícióim lehetővé tették, hogy speciális területek speciális igényeit ismerhessem meg; középvezetőként elmélyedhettem a fogyatékkal- és a pszichiátriai betegségekkel élő személyek hatékony ellátásában. Szociális diagnózis felvételi szakértőként szükséges volt belemerülnöm a szocális, egészségügyi és oktatási rendszer nyújtotta ellátási formákba, hogy a felmerülő problémákra a leghatékonyabb, komplex megoldási módot tudjuk felkínálni a kliensnek. Gyámhivatali dolgozóként a gyermekjóléti és gyermekvédelmi ügyek vitelével foglalkoztam.
Mentorként kamasz diákok széleskörű támogatása volt a dolgom. E munka során elsősorban a magánéleti, az iskolai és a továbbtanulással kapcsolatok nehézségek felgöngyölítésére koncentráltunk mentoráltaimmal. A problémák megoldása, a hiányos területek fejlesztése, az erősségek felfedezése és kibontakoztatása volt elsődleges célunk.
Oktatóként a szociális ápoló és gondozó; kisgyermekgondozó- nevelő és gyermek- és ifjúsági felügyelő szakmák nappali tagozatos és felnőttoktatásban részt vevő diákjait tanítottam.
Mediátorként egyezségteremtés a feladatom, amikor is szakember partneremmel együtt, vitás ügyekben vállaljuk a felek közti egyezséghozatal koordinálását, az eredmény írásba foglalását majd utánkövetését.
Mentálhigiénés szakemberként / szupervizorként / koordinátorként többcélú intézmény pszichológusaként elsődleges szándékom a 180 főnyi dolgozó, és a munkacsoportok jól-létének fenntartása, mentálhigiénés támogatása. Egyéni és csoportos formákban egyaránt.
Gyermekek fejlesztésével 2018 óta foglalkozom. Alapozó terápiás fejlesztő (akkreditált), majd terapeuta lettem. Ezt követően homloklebeny-, majd neurofeedback tréner. Az alapozó terápia módszere (Doman-Delacato módszer) mozgásfejlesztésen alapul, amely nagymozgások-, dominancia-, finommotorika-, egyensúly- és rugalmasság fejlesztésén keresztül hat az intellektuális, nyelvi-, beszéd- és idegrendszeri fejlődésre. Tapasztalatot szereztem már figyelemzavar-hiperaktivitással élő, "disz-es" (tanulási problémás), tic-problémás, iskolaéretlen, idegrendszeri éretlen és autizmus spektrumzavarban érintett gyermekek fejlesztésében is.
Különleges gyerekek nevelésére és oktatására specializálódott befogadó iskolában dolgoztam, ahol erősségünk volt a hátrányos helyzettel kapcsolatos elfogadó attitűd. Náluk fejlesztéssel, élménypedagógiával és pszichológiai eszközök bevetésével érhetőek el jó eredmények, ennek voltam aktív részese.
Így tehát nem ismeretlen előttem a sokféleség és a speciális szükségletek.
Számomra nagyon lényeges, hogy folyamatosan fejleszthessem magam, az életem szerves része hogy képzésekre, tanfolyamokra járok.
Speciális területeim: adhd, iskolaérettség, függőségek, megoldásfókuszú mediáció (vitarendezés), tanácsadás- és iskolapszichológia.
Forduljon hozzám bizalommal ha úgy érzi, szeretne szakszerű segítséget kérni!